Autor |
Wiadomość |
Maniek
Administrator
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Regulamin |
|
I. Zasady ogólne
1. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp)
2. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
3. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum (tzw NTG) będą przenoszone do odpowiadających tematyce, do działu "Śmietnik", zamykane, lub całkowicie usuwane.
4. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane
5. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
6. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3.
7. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
8. Jeśli zostanie uznane to za konieczne dostęp serwisu zostanie zablokowany (ban).
9. Sygnatura może zawierać do 4 linijek i nie można w niej używać żadnej grafiki.(wyjątek zasłużeni userzy z ciekawymi podpisami)
10. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
11. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
12. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator, Moderatorzy lub użytkownicy uprzywilejowani (VIP).
13. Zakaz przesadnego używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach.
14. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).
15. Zakaz stawiania ultimatum, obrażania, grożenia Administratorowi, Moderatorom i użytkownikom uprzywilejowanym (VIP) pod groźbą blokady dostępu do Forum.
16. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For oraz witryn konkurencyjnych (należy zaznaczyć różnice między reklamą, a np informacją dla kogoś). Wyjątkiem jest miejsce w sygnaturze.
17. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw OT).
18. Sprawy typu "przyślij też do mnie na [link widoczny dla zalogowanych]" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane.
19. Tylko Administrator, Moderatorzy i użytkownicy uprzywilejowani maja prawo tworzyć sondy.(chyba ze uprawnienia danego forum pozwalają na to)
20. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem" oraz wysyłanie posta pod postem, przez tego samego użytkownika. Do tego służy edycja postów. Osoby notorycznie wysyłające bezwartościowe posty mogą zostać objęte nadzorem
21. Zabrania się posiadania dwóch lub więcej aktywnych kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
22. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie niewyjaśnienia sprawy /nie braku kontaktu/) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu.
23. Niedozwolone jest wysyłanie postu, tylko po to aby zwrócić uwagę innemu użytkownikowi, ze złamał regulamin. Można natomiast zrobić to jako dodatek do normalnego postu. Do raportowania naruszeń regulaminu służy wiadomości prywatne do Moderatorów i Admina.
24. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Niedozwolone jest również pisanie na przemian DuŻyMi i MaŁyMi LiTeRaMi.
25. Surowo wzbronione jest wykorzystywanie Forum do rozsyłania spam'u lub ogólnie reklamowania produktów. Jeśli dowiemy się o taki przypadku dostęp zostaje bezdyskusyjnie odcięty !
27. Wszystkie posty i ich treść są własnością ich autorów. Publikacja bez zgody autorów, bądź FORUM jest zabroniona.
28. Osoby działające na niekorzyść FORUM oraz jego członków mogą zostać zbanowane (bez ostrzeżenia).
29. Złe wykorzystywanie swoich przywilejów (moderator, VIP inne) może prowadzić do ich odebrania.
30. Nie ma możliwości zmiany nick'a (login'u) - tyczy się to samej frazy jak i wielkości liter w niej.
31. VIP - osoba w jakiś sposób zasłużona dla serwisu, wyróżniająca się (pozytywnie) na Forum lub która dokonała innych wartościowych rzeczy.
32. Zakaz propagowania antysemityzmu, faszyzmu i rasizmu oraz innych szerzących nienawiść ideologii.
33. Zakaz umieszczania na forum treści sprzecznych z obowiązującym prawem polskim. (będą ostrzeżenia a potem ban)
II. BAN
1. Zablokowanie dostępu do serwisu odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać pisać nowych postów ani odpowiadać na istniejące, (a może i czytać w przypadkach dużych zasług)
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
5. Osoba, która zostaje wyrzucona przynależy do grupy: "Wygnani".
III. ADMINISTRATOR
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Forum Sprawy Techniczne.
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę / post / zamknąć temat / przenieść do śmietnika / wnosić poprawki do postów (pisząc na czerwono, że pochodzą od niego). (po podaniu uzasadnienia)
IV. MODERATORZY
1. Moderator zamykając temat powinien podać przyczynę. (z zastrzeżeniem V pkt. 3)
2. Moderator może usunąć z postu użytkownika nieregulaminowe części zastępując je numerem punktu regulaminu. (z zastrzeżeniem V pkt. 3)
3. Moderator ma prawo (wedle własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście.(z zastrzeżeniem V pkt. 3)
4. Moderator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego, z zastrzeżeniem V pkt. 3).
V. Użytkownicy uprzywilejowani czyli VIP (VIP,Moderator inni)
1. VIP ma prawo usuwać z postu będącego odpowiedzią na temat założony przez siebie odpowiedzi, które uzna za bzdurne lub nieodpowiednie.(musi podać przyczynę)
2. VIP ma prawo dodawać komentarz do odpowiedzi na swoje posty (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).
3. Moderator nie może skasować, poprawiać, zamykać postów VIPA ani też innego Moderatora. O swoich uwagach do ich postów Moderator powiadamia innych użytkowników uprzywilejowanych w wiadomościach prywatnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:08, 07 Kwi 2006 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTechBlood/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|